Monday, November 10, 2008

Jasypt StandardPBEStringEncryptor C#

bi şekilde encrypt etmem gereken bi string problemim var normalde hiç uğraşmadığım kriptoloji hikayelerini kurcalamaya başlıyorum. olayım şu jasypt de bulunan StandardPBEStringEncryptor şifreleyicisiyle şifrelenmiş gibi bi string oluşturmak sanırım cipher de diolar yani şifreli veri. neyse en son bir örnek buldum ama çıkan sonuç nedense javadan çıkanla aynı boyda değil.

kurcalıom kurcalıom zaten anlamadığım bok örnek ve döküman az. en sonunda sikerim örneğini diyip. girdim java koduna başladım debug etmeye. meğersem salt+encryptedMessage yapmak gerekiomuş. bulduğum örnekse sadece encrypted ı geri gönderio sonradan kavradım olayı 8byte lık salt la 24 bytelık mesajı birleştirip yolluosunki karşı tarafda onu deşifre edebilsin. jasypt den de testimi yaptım dalga doğru çalışıo ferahladım. böle şeyleri çözmeside eğlenceli oluormuş.

No comments:

odd string diff

 https://leetcode.com/problems/odd-string-difference/ Beats 19.92% of users with Java   class Solution { public String oddString ( S...